Crafty.ro - vinzi si cumperi handmade

duminică, 31 mai 2009

Neputinta dragostei, by Carmena

Iubesc....si nu mai sunt iubit.....
Am aflat ca oamenii se despart in doua grupuri mari:
Barbatii si Femeile
in doua grupuri puternice:
Barbatii si Femeile
in doua grupuri slabe:
Barbatii si Femeile
in doua grupuri diferite:
Barbatii si Femeile
in doua grupuri identice:
Barbatii si Femeile
Si oricat s-ar stradui sa se amestece ei raman separati :
unul care da -unul care cere
unul care cere – unul care primeste
unul care primeste – unul care cere
unul care cere -unul care da
Ana a fost dragostea mea.

Am aflat ca Ana a devenit frumoasa in prezenta mea sau pentru mine si eu am devenit puternic in prezenta ei sau pentru ea.
Acum stiu ca Ana si-a pierdut frumusetea cand a insistat sa isi creasca puterea iar eu am devenit vulnerabil cand puterea a alungat frumusetea de pe fata ei.

Ana vorbeste mult, spune cuvinte frumoase pe care le inlantuieste in sentimente miracol, dar ea spune ce simte nu ceea ce daruie.
Eu tac si ma concentrez sa descoper adevarul din cuvintele ei fara sa-i aud si sentimentele, ma obisnuiesc cu un zgomot care ma asurzeste abia cand dispare.

Uit de fiecare data ca "juramintele femeii sunt scrise pe nisip ".

Barbatul nu stie ca trebuie sa iubeasca femeia atunci cand si femeia il iubeste.

Da, Ana e o guraliva si pentru ca eu sunt surd si mut, ajunge si ea sa taca. Cand ea tace, as vrea sa aud .... si strig cuvintele, dar ecoul lor nu are sens, intind mainile si cer imbratisari, imi impreunez palmele si murmur rugaciuni sau injuraturi.
Eu chiar nu stiu ca Ana fie ea indragostita sau nu, e si oarba si surda, dar ca atunci cand este indragostita e guraliva si-si recita fericirea in cuvinte multe si frumoase, iar atunci cand nu mai iubeste nu mai rosteste nici cuvinte frumoase.

Femeia rade cu sufletul, barbatul cu spaima
Femeia se daruie, barbatul se ascunde
Femeia se ascunde, barbatul se supara
Femeia ramane, barbatul bantuie de la o usa la alta
Femeia se supara, barbatul se revolta
Femeia se revolta, barbatul nu mai are ce face
Femeia pleaca, Barbatul ramane
Femeia inchide usa, barbatul incearca sa deschida usa la care n-a avut niciodata cheie pentru ca usa era mereu deschisa.
Barbatul plange a spaima, femeia plange cu sufletul
Barbatul vrea sa daruie, femeia nu mai poate primi
Barbatul nu mai are ce primi, femeia nu are ce cere
Barbatul nu mai are ce cere, femeia nu mai are ce da
Barbatul nu mai vrea sa plece, femeia stie ca e timpul sa plece
Barbatul nu mai are drumuri de facut, femeia isi cauta un alt drum
Barbatul ramane, femeia il lasa singur

Am invatat ca oamenii fac alegerile lor si platesc pentru ele oricat s-ar revolta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu