Crafty.ro - vinzi si cumperi handmade

luni, 25 mai 2009

Veninul din noi

Un subiect de actualitate daca ne gandim la tot ce se intampla in jurul nostru, daca observam ca, pe zi ce trece suntem tot mai tristi , mai singuri, mai impotmoliti in intrebari la care nu gasim raspuns.Cautam in strafundurile mintii mele solutii care sa-mi imprastie dezamagirea si spaima aduse in sufletul meu de multimea de vesti sinistre despre un codex alimentar, despre esuarea justitiei noastre in ratiuni lipsite de valoare, despre risipirea maretiei din menirea educatiei, despre prejudecatile care ne apasa mai mult decat pe parintii nostri. Dureroase toate astea, datatoare de spaima si dezordine, de parca am fi ajuns deja, ca specie, in plin haos, acolo unde, chiar daca realizam pericolul, suntem neputinciosi in a mai gasi solutii sau putere de a le lua pas cu pas pe toate, fiecare unde poate, fara egoism, fara orgolii, fara frica, pentru a le pune pe o traiectorie si a le da un rost celor bune si pentru ca sa le anihilam pe cele rele. Toate gandurile mele se opreau ca lovindu-se de un zid, de aceeasi vesnica neomenie, inlocuitoarea de actualitate a omeniei din noi.Asa ca mi-am facut un blog, l-am colorat, l-am personalizat si i-am dat un nume pe masura: "De ce merge totul rau?".Numele blogului meu era de fapt rezultatul unei revelatii oferite ca si raspuns la multimea de intrebari "De ce...?" (justitia, invatamantul, medicina, economia).De fapt intrebandu-ma intr-una de ce merg toate astea din rau in mai rau, le-am concretizat intr-o singura intrebare "De ce omul nu mai este bun?"Sunt convinsa ca un raspuns adevarat la aceasta intrebare ne-ar dezvalui si solutia prin care, toate aceste meniri ale omului ,prinse in profesii, ar ajuta la resuscitarea intregii paradigme actuale in ceea ce priveste calitatea vietii speciei noastre.

3 comentarii:

  1. Ramane speranta ca odata si odata oamenii vor citi aceste articole si cu suletul nu numai cu ochii si atunci s-ar putea schimba titlul in "Cum a fost posibil sa mearga totul rau ?"

    RăspundețiȘtergere
  2. da si eu imi doresc sa fie intelese bolile societatii noastre si imi doresc sa gasim solutii, fiecare sa contribuim cu un cuvant. cu mai multe sau cu virgule adecvate.

    RăspundețiȘtergere