Crafty.ro - vinzi si cumperi handmade

joi, 19 iulie 2012

dreptul la opinie ne garanteaza dreptul la viata si la libertate

Vai! imi strig, in sinea mea, de-mi bubuie urechile. Cum am ajuns aici? Apoi, ca si cum mi-ar fi "scanteiat" creierul, imi aduc in cuvinte amintirile si gustul ultimilor ani: Ha ha ha, eu n-am fost premiant!... oare cine-o fi fost si Bogdan voda asta?...eu...nu prea stiu daca voi mai candida! ...In tara e greu!!!In lume e greu!!! ... In EUROPAAAAAAAAAA e greu !!!Voua o sa va fie si mai greu,adica, aaaaaaaa foarte greu. Si asa ne-a fost,incat acum, am schimba greul asta pe orice altceva.Am schimba raul asta pe orice altceva. Dincolo de spaima pentru si mai greu sau la fel de greu, pe mine ma uimeste ipocrizia cu care tot raul, ca si vina, se revarsa asupra noastra si asupra celor care le-au suflat, de pe-o zi pe alta, puterea. Cei care ar fi putut sa-l ostoiasca sau sa nu-l lase sa se propage in asemenea masura n-au nicio vina si nici n-o duc rau. Ei doar au fost preocupati cum " marea criza mondiala/europeana "sa tina cat mai mult in Romania si sa o simta cat mai puternic oamenii de rand. Acum se asteapta sa-i uram dar nicidecum sa-i vrem plecati care incotro ( unii sper ca direct spre puscariile Romaniei)de la carma statului.Asta da ipocrizie! Cum o sa fie o sa vedem. Cine o sa plece si cine o sa ramana, o sa vedem si asta.Ce o sa mai patim cu cei care vor ramane vom vedea si vom simti. Pe mine nu ma ingrijoreaza nici ca tot pdl-ul insista pentru cvorumul de 50% +1 dar ma deranjeaza serios ca nici macar nu stim ce inseamna numarul asta, nu stim cat inseamna 100% ca sa putem calcula ce inseamna 50%+1 si asta datorita eficientei , constiintei muncii si profesionalismului celor care erau obligati sa ne informeze, pentru ca bani pentru recensamant au scos din visteria noastra .Dar ma astept ca un referendum nevalidat din cauza informatiilor perimate considerate gresit, valide , sa fie sanctionat de Comisia Europeana foarte drastic , pentru ca tot la "lovitura de stat", ma duce gandul o asemenea fortare a menirii legislatiei care reglemeteaza referendumul si statul de drept . Dincolo de judecatile sincere sau subiective ale fiecaruia dintre noi, felul in care s-a burzuluit Comisia Europeana la Romania e cel putin ciudat( si nu pentru ca n-ar fi bine primit un asemenea ajutor din parte Europei de toate popoarele ei si pentru fiecare derapaj de la democratie fortat de dorinta acerba de a detine puterea absoluta si controlul total , cu orice pret,a celor care au ajuns la carma lor promitand marea cu sarea, asupra vietilor si viitorului populatiilor, asupra posibilitatilor si bogatiilor statelor )ci pentru ca nu e necesar sa faci parte din asemenea foruri puternice ca sa respecti si sa aplici o regula de bun simt si anume :inainte de a pronunta judecati si verdicte, inainte de a pune etichete, e drept sa asculti si sa probezi argumentele tuturor partilor implicate. Un altfel de comportament este incompatibil cu functiile pe care le ocupa in forurile superioare ale Europei acesti "subit-suparati"pe Romania, aparatori acerbi ai democratiei si implicit ai statului de drept. Acum Romania e aratata cu degetul de cei care pana acum ne-au ignorat si care in loc sa-si recunoasca greseala, persista in ea lasand stigmatul ei psa murdareasca Romania, minciuna s-a impodobit cu fata adevarului iar romanii sunt scuipati si dispretuiti si mai abitir,banuiti de rele si monitorizati la nesfarsit.Culmea e ca cei care au instrumentat toata aceasta tevatura ies la rampa cu zambetul pe buze sa ne convinga ca acesta este drumul corect spre inima Europei iar atitudinea si comportamentul lor sunt loiale nevoilor poporului roman. Eu simt si inteleg ca forteaza excelenta in ipocrizie si submineaza interesele Romaniei si a milioanelor , fie ele 18 sau 20, de romani care fiecare are dreptul- privilegiu sa puna mana pe stampila si sa procedeze exact cum simt si inteleg fiecare si toti impreuna,ori de cate ori le este deschisa calea spre a-si exercita cel mai sfant drept al omului- dreptul la opinie.

Un comentariu:

  1. mi-era dor de textele tale...
    asa ca am redeschis Rostirile...
    te imbratisez cu drag!

    Giulia
    www.rostiri.ning.com

    RăspundețiȘtergere